torsdag 26 augusti 2010

Denna och nästa vecka

känns bra att de två första veckorna i 3an (sista fucking året på gymnasiet) börjar med en mjukstart.
I måndags var vi där i 1h 45min och hade upprop och pratade lite.
I tisdags pratade vi om apu;n som börjar V36. (har fortfarande ingenstans att vara på), träffade de nya ettorna, fikade, visade runt ettorna på skolan och pratade om projektarbetet.
I onsdags var vi lediga.
Idag var jag och micke i charken (de andra i klassen=bageri) och styckade från 8:30-14, städade 14-15.
Imorgon är vi lediga och då kommer jag antagligen åka till gbg med ett par härliga tjejooor.

Nästa vecka har vi lektion torsdag och fredag (chark båda dagarna).
Får se vad jag kommer göra på mån, tis, ons, beror på om pappa har något åt mig på jobbet för isf blir det att tjäna lite pengar :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar