fredag 29 oktober 2010

223

Jag har länge sett framemot att få se nationalteatern (sen april när de kom ut att de skulle sätta upp en ny kabaré) men det blir inget. Ingen annan i familjen verkar ha ångrat sig och det är inte precis så att jag har råd/vill gå själv.
Men ist för nationalteatern kanske det blir att vi går på galenskaparna after shave som också satt upp någonting nytt.

Snart ska jag dra mig till bussen.

Chefen frågade i onsdags om jag vill jobba till fem och därmed börja elva. Har svårt att säga nej så självklart. Dock hatar jag att jobba till fem, känns som hela dagen bara är borta.

kväll ska vi (familj + lotta) fira min bror som blev 21 i onsdags.

1 kommentar:

  1. åh va tråkigt med nationalteatern! samma här typ egentligen >.<
    haha, jag längtar som fan till i morgon :D ska bli suoper duper kul! :D

    SvaraRadera