fredag 11 februari 2011

218

Måste lätta mitt hjärta.

Är sjukt skoltrött. Har ett prov på måndag som jag inte börjat plugga på än. Ska jobba hela helgen och efter jobbet i morgon ska jag hem till en kompis med några andra tjejer alltså hinner jag inte plugga någonting i morgon. Var hemma från skolan igår men orkade inte ta tag i det. Är hemma idag med ( ledig ) men ist för att plugga har jag kollat på en serie och beställt lite från forever21, kan slänga upp bilder på de sen.

Förutom provet på måndag så har vi förhör om judendom nästa vecka, vet dock inte om det är på måndag eller onsdag, har inte ens de böckerna med mig hem. Och i förregår skulle CV och personligt brev lämnas in men orkade inte renskriva det så ska försöka hinna med det innan lovet iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar