fredag 25 december 2009

25 december

Varför har jag inte skrivit någonting idag?

Imorse (innan jga gick upp) åg jag och somna om och vakna, somna om och vakna oss från 8 till 11 då jag gick upp.
Vakande klockan åtta av att någon (mamma) var inne på mitt rum och sen tassade ut igen.
Vid nio/halv tio ringde det på dörren och pappa öppnade och stängde gången ca 3 gånger.


Drömde en läskig dröm som jag inte riktigt vet hur sann den var, men det var spännande iaf.

Idag spelade jag, mamma och pappa lite monopol tills pappa blev arg för att det gick dåligt för honom och för att vi blev hungriga.

Så strax efter att vi spelat färdigt stod maten på bordet - oxfilé, klyftpotatis + sås + sallad.

Imorgon lutar planerna åt att jag, mamma och pappa åker till göteborg så jag (förhoppningsvis) får spendera lite pengar.

AMANDA JOHANSSON, läste på din blogg. Pengar = Thåström. Vi får ta tag i detta (biljetterna) snart. puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar