torsdag 17 december 2009

EN GLAD JOSEFIN

Igår var jag helt ras. Arg/förbannad/besviken/ledsen osv.. allt det drä negativa.

Men idag kommer jag med en sjukt rolig och lycklig sak att berätta för er.
På dansen fick vi reda på vad vi fick för betyg och jag fick.. någon som vågar gissa?




MVG!


JAPP! Mitt första mvg och det blev i dans som jag älskar typ.. mest av allt.

Ååh anneli sa så fina ord till mig idag. Bäst är hon, kommer sakna henne. FAN vad bra hon är.. jag med för den delen .MVG! kan inte sluta tänka/säga det.. MVG MVG MVG! känns så jävla bra. Orkar inte skriva allt fint som hon sa men det har verkligen stärkt det jag vill göra efter skolan. TACK som fan.

Idag slutade jag skolan för 2009. Alla våra lektioner i morgon är inställd (individuellt val & idrott). Soft va?
Ska sova länge imorgon.. hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar