måndag 3 maj 2010

heelgen

Hej.
Jag har nästan börjat leva igen. Blev förkrök i hemorten och sen vidare till strömstad där vi tömde spriten och kom hem till Uddevalla igen vid halv tio på morgonen. Med det sagt förstår ni att det inte blev många timmars sömn, sov därför typ hela jävla söndagen. Sov fan från 10-16 för att sen äta mat och sen sova från 19-06:30 idag.

Har tagit ledigt från skolan imorgon så jag får vila upp mig lite, bangade även dagens träning men fan oorka, får ta igen det någon annan gång. För övrigt var jag och elin snygga i lördags, snygga kläder och shööna(vi alltså).

I gbg blev det lite nya kläder inhandlat. En t-tröja från monki och en kavaj från monki som jag hade över min nya tröja från hm som också inhandlades igår, till detta hade jag min lackleggings och mina blå klackar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar