fredag 21 maj 2010

kallt vatten

Och så har dessa två timmar gått, snabbare än jag trodde, han bara äta en frukost :( .

Döda lite tid genom att duscha i kallt vatten för att svalka av mina röda brännskador och det hjälpte, för stunden, men så fort man kom ut ur duschen började det bränna igen.

Nu ska jag dricka lite vatten så kanske jag minska huvudvärken som jag fått tillbaka på heltid igen, har inte saknat den.

Måste erkänna att jag är nervös över dansuppvisningen som vi ska ha idag, hoppas verkligen att det kommer gå bra.

Förresten så kommer jag lämna in massa skoluppgifter idag vilket kännas kanon bra.

En träningsdagbok i träning kost och hälsa,
En träningsdagbok i idrotten,
Puls och stolpning av låten som vi har till dansen,
Skrivuppgiften om dans,
och såklart dansuppvisningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar