lördag 6 oktober 2012

Älskade vänner

Har den senaste tiden verkligen Känt att jag trivs med min omgivning. har tänkt på det nästan varje dag dom två senaste månaderna vilka underbara jävla vänner jag har. Tänk vilken Tur att jag faktiskt har dom jag har. Det finns ingen i min vänskapskrets som jag inte skulle vilja ha där.
Tänk om jag istället för att välja att komma tillbaka till livsmedelsprogrammet och istälelt stanna kvar på skönhet och hälsa, skulle antagligen ha fått helt fantastiska vänner där också, men nu valde jag livsmedel och jag är så sjukt tacksam för att jag gjorde det. Jag kan på riktigt inte se hur jag inte skulle kunna leva utan dessa människor som jag har nu.

Tack för att ni väljer att vara mina vänner.
























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar