lördag 20 oktober 2012

godnatt

Hej, idag har jag packat till och från hela dagen känns det som. Hängde fram en massa kläder igår natt innan jag körde hem gästerna vid halv ett och kom hem en timma efter och bara däckade i sängen.
Men iaf, har verkligen försökt att plocka bort dom kläderna jag tror jag kan klara mig utan men det känns ändå som jag inte har någonting med mig??
När jag hade packat klart fösta gången och vägde väskan vägde den 13,58 kilo och väskan får väga 15 så bara att börja rensa igen. vill ju faktiskt kunna köpa någonting där nere om jag hittar något jag vill ha och inte oroa mig över vikten. Tömde iaf hela resväskan och vägde resväskan när den var tom. Blev helt chockad när jag såg att bara väskan i sig vägde 5,41 kilo, inte konstigt att jag hamnade på sån hög vikt. har iaf fått tag på en annan resväska nu som bara väger 3,18 kilo men den är (såklart) mycket mindre men tror nog det ska få plats ändå :).

Imorgon kommer min moster hit på förmiddagen för att hjälpa mig med det absolut sista innan det äntligen är dags för att resa iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar