torsdag 1 april 2010

Tigerräkor och peace and love

Om 2 och 40minuter blir det lov.

Sitter på en lekton nu och jobbar med ämnet Tigerräkor. Har inte kommit så långt än men det ger sig nog snart.

På livskunskapen idag skulle vi svara på några frågor ang Linné som blev våldtagen på sin skola och mejla till läraren när vi var klara.
Tycker det är viktigt att man tar upp sånt på lektinoner och diskuterar, kanske inte fallet i sig utan bara grejen.

Om 25minuter slutar denna lektonen och då ska jag och amanda ha träning kost och häls i 2h. Sen, sen äntligen är det slut.


Nu ska jag fortätta lyssna på meliss horn, leta bra texter om tigerräkor och tänka på sommaren/peace and love. Jag tror jag har bestämmt mig. En vecka i borlänge kan väl omöjligt vara fel?
Håller tummarna för att det blir sol under peace an love och att ingen tattar min alkohol osv.
Ska bli en riktig campare med pappas gammla tågluffarryggsäck.

1 kommentar:

  1. en vecka i borlänge är inte fel jossan :D

    jag och frida har biljetterna klara nu :D

    SvaraRadera