onsdag 31 mars 2010

olydig flicka

Har varit olydig idag.

Åkte in till skolan som vanligt i morse men väl framme somnade jag på bänken i omklädningsrummet.
Öppnade ögonen en stund senare och ser att jag missat de första 30min av våran 7h långa lektion. Spelar lite spel på mobilen innan jag tar mitt pick och pack för att ta halv tio bussen hem.
När jag är några hållplatser ifrån min ringer jag min moster för att se om hon är kvar på jobbet vilket hon var, hoppar av på nästa hållplats för att umgås lite med henne och min mamma som också var där.

Men efter det har det inte hänt mycket. Sen igår har jag letat efter en bok. Har prov imorgon men är inte ens klar med uppgifterna än. Har fortfarande inte hittat boken.

Snart är det äntligen lov. Nu ska vi hålla ut lite till, är ni med mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar