lördag 20 mars 2010

sjuk igen,

Vilken seg jävla dag.

Har antagligen blivit sjuk igen. Fuck it. Har haft världens bästa immunförsvar i snart 18år men för ett tag sen hände något och det ville inte längre var min vän.

Avslutade ju en kur för ca två veckor sedan och några dagar efter det fick jag gå ner till vårdcentralen igen. Det visade sig att jag hade halsfluss så jag fick nytt pensellin som jag fortfarande går på. Ska ta sista tabletten imorgon.

Om mitt immunförsvar läser detta, kom tillbaka. Jag vill börja träna igen.

Vad har jag gjort idag. då, förutom att jag har läst 27sidor i godnatt mister Tom (återstår 20sidor) så har jag inte gjort många knop. Förflyttat mig mellan datorn-matbordet-datorn-tv-dator.

Om några dagar(typ imorgon eller övermorgon) åker min marcus hellberg till Thailand och gissa om jag är avundsjuk. Han ska vara där i tre veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar