tisdag 9 mars 2010

9/3

Godmorgon.


Tog första sprutan av tre igår, mot livmoderhalscancer. Gjodre inte ont/smärta med det gjorde ändå ont på en helt annan nivå. Kändes som nån drog in saker i min arm. Om två månader ska jag dit och få min anda spruta och förhoppningsvis slipper man dunjackan då.

Efter vårdcentralen åkte jag och pappa vidare direkt till stan igen för att hämta ut boken.
Som tur var gick det bra tillslut men höll på att för det första inte komma in i skolan och för det andra inte komma in till lärarrummen.
Skolan hade redan stängt och dörrarna hade låsts. Men hade tur för kom precis ut en lärare från skolan så fick spinga till dörren så jag skulle hinna in.
Sen när jag var vid dörren till lärarrummen var den också låst och jag ringde min klassföreståndare två gånger innan han svarade. Hade tur nu också, han var kvar på skolan och kom för att öppna.

Sen var det bara vidare mot tandläkaren för att ta bort lite tandsten, fick den bästa tandhygienisten. Hon var hur skön som helst, fler av henne i det yrket tack.

Nej, nu har klockan rusat iväg och är redan 07:09. Måste skynda på med kläderna nu så jag hinner med bussen, hade ju inte varit fint att komma för sent.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar