söndag 14 mars 2010

kända och okända

Skulle precis sätta mig ner för att äta middag igår kväll när jag får ett sms och det står att det är fest. Jag tvekar och funderar. Äter min mat och bestämmer mig sen för att åka in till stan och träffa lite snubbar för att i nästa stund ringa elin och fråga om hon är på, och visst är hon det.

Klockan tio anländer vi till festen.. ? 7 personer som sitter och dricker öl och lyssnar på för hög musik så man inte hör vad personen bredvid än säger. Men det var trevligt. Kul att se ansikten som man inte sätta på ett ½ och nya ansikten. När snubben som bodde där hade däckat var det redan klart att vi skulle byta ställe. Vi gav oss iväg från strömstadsvägen och vandrade vidare till tureborg med 3st från ströstadsvägen. Men när vi anlände dit var det inte mycket bättre. Det var mer drag i soffan med för hög musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar