onsdag 29 september 2010

253

Blä. Idag är jag hemma från paraktiken, mår verkligen inte bra så därför blir det heller ingen träning i eftermiddag

Tog tredje och sista sprutan igår mot livmoderhalscancer, så är antagligen därför. Är alldeles slö/tung i armen, ont i huvudet och mår illa, känner mig febrig också, så får se om jag går till praktiken i morgon.

På detta har jag lyckats spärra mitt bankkort, HURRA.
Skulle beställa lite julklappar och slå in den personliga koden.
Hade helt glömt vad det var så gissade några gånger tills det kom upp en ruta där det stod att det spärrats.
Har bytt kod som det stod att man skulle göra och tydligen ska man kunna handla direkt när man bytt koden med icke, står fortfarande att det är spärrat och att jag ska byta kod. Ger det till imorgon och sen får jag höra av mig till swedbank och se vad felet är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar