fredag 3 september 2010

Fredag

Är väldigt glad över att mamma äntligen blivit fast anställd, hon skrev under idag, detta ville hon fira med dyr/fin champagne, men det är inte därför jag tycker det är bra.

Hittade ett par bra skor att ha i höst/vinter och när jag var på väg att plocka fram mitt kort för att betala såg jag att mamma redan höll på att betala. Skorna + sula (38 för stort, 37 för litet=sula=37,5.) gick på 1.424kr så ni förstår nog varför jag blev glad att slippa betala själv.
Tänkte att ni skulle få en bild(för en gångs skull) på skorna till inlägget men helt plötsligt är sladden borta.

Tillbaka till champagnen, det blev ingenting med det, när pappa öppnade den spruta hela flaskan upp i taket, stolarna, skåpen, golvet så helt plötsligt stod jag på en stol och torkade bort champagne från taket, pappa kröp på golvet medan brorsan torka skåp och mamma tog hand om duken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar