söndag 26 september 2010

256

Igår bjöd elin på en riktigt jävla god paj och efter maten blev det groggar och försök till drinkar.
När vi började känna oss sköna gick vi till trägårn där det bjöds på billig öl och mycket dans. Hade sjukt kul igår :).

Vägen hem tog dock alldeles för lång tid.
Skulle gått av på en hållplats men det hade jag såklart glömt så gick av på torp.
Kan väl säga att det är svårt att hitta ut från torps parkering/bussterminal när det är mörkt och man är full.
Skulle leta mig bort till gångvägen men gick ist efter bussen och efter ett tag kom jag på att jag var på väg ut på motorvägen så fick vända om och leta mig rätt.

Mamma var iaf snäll och mötte mig. Hon hade sätt något mörkt vinglade i diket, upp på gångvägen och ner i diket (var ganska vinglig antar jag). Jag skulle iaf försöka få på mig ett par byxor som mamma hade tagit med sig men det var inte det lättaste. har blåmärken och ett sår på mitt vänstra knä nu. Att stå på ett ben och försöka hålla balansen och få på sig att par byyxor i det tillstånden är fan inte lätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar