söndag 21 november 2010

godnatt

Är nervös inför morgondagen då jag ska tillbaka till skolan efter att inte varit där på 23veckor.
Börjar rota runt efter böcker som inte finns. Så första veckan kommer lärarna inte gilla mig då jag inte har några anteckningsböcker.
Har också glömt vart alla salar ligger(?), agneberg är fan för stort. Fick ett sms av klassföreståndaren tidigare ikväll "möts i sal 336 imorgon 8:30."
Vart ligger sal 336?
Vad är koden in till vårat omklädningsrum?
Vilken tid öppnar matsalen?
Jaja, skitsamma. Som ni förstår hinner man glömma mycket på 23veckor.

har iaf fått fram en bok anteckningsbok som det står livsmedel b på, har vänt på den och nu får det vara min bok i projekt och företagande.
Likaså min gamla engelskabok blev en kallköksbok i tvåan och nu får den följa med till mentalträning.

Orkar inte tänka på detta nu. Nu ska jag ist packa väskan med gymkläderna och försöka få ner så många böcker jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar