måndag 6 december 2010

185

Blev inte många lektioner gjorda idag. Får ta igen det imorgon.

Skolan startade med försäljning och service då vi försökte lära oss att räkna uppåt. Alltså om någonting kostar typp.. 67 och personen i fråga betalar 500kr ska vi inte ta 500 minus 67 utan räkna från 67 till 500. Fett jävla as jobbigt??

Efter det var det idrott som jag inte kunde vara med på pga min konstiga händer så jag och johansson gick och tog en fika på coffee room. Är fortfarande uppsvälld efter den varma chokladen jag drack, var seriöst typ.. ½liter mjölk. Men det var gott och det var mysigt. Sen drog vi iaf tillbaka till simhallen där idrotten var idag för att säga hejdå till klassen innan jag följde med johansson till kampenhof medan hon väntade på bussen och jag väntade på bergström.
Så när bergström kom gick vi hem till henne ist för att gå på mental träning och man kan väl säga att båda behövde lätta sina hjärtan lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar