fredag 3 december 2010

188

ÄR så sjukt taggad på att dra ut ikväll och bli galet full. Har varit taggad sen i lördagsmorse (morgonen efter väldigt lite sömn och skadan med mitt knä). Hursomhelst så blir det ingen utgång denna helgen eftersom jag jobbar öppning imorgon och ua (uddevalla) gillar inte 18åringar på lördagar så så är det med det. Men nästa helg har jag tänkt att ta igen denna och många helger framöver eftersom jag antagligen inte kommer kunna gå ut för än nästa år! Ni läste rätt.
Om jag inte mot allförmodan skulle vilja vara bakfull på jobbet. Så nästa helg blir min sista fylla för detta året och jag tänkte att den skulle bli rejäl. Så sjuk att jag inte kommer vilja dricka på 3-4 veckor eller vad det blir innan jag kan gå ut igen.

Som ni förstår kommer denna dagen vara väldigt händelselös. Kommer lägga mig tidigt och gå upp tidigt morgon. Hade jag bra haft lite pengar på kontot hade jag trösthandlat idag. Man behöver ju alltid något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar