onsdag 1 december 2010

Helt jävla fucking sjukt.

Är trött. Vill bara lägga mig och vila lite men hinner knappt.. Kanske just därför jag borde?
Idag ska jag jobba. Inte bara träna stängning, nej utan faktiskt jobba. Sjukt dålig på att tacka nej... meeen det är ju pengar och hade ändå inte tänkt att göra någonting idag förutom att vila upp mig (vilket behövs). Men vet, ska vara glad att jag snart får en inkomst men det är svårt att vara nöjd.

MEN en sak som gjorde mig sjukt jävla as glad är peace and love´s bandsläpp idag. En av deras headlineartister. Så jävla sjukt var det när jag såg vilka det var.
Tidigare i veckan eller möjligen förra veckan satt jag och skämtade om det med de i klassen "fatta vad coolt om det skulle vara dom, det skulle ju aldrig hände men tänk ooom" Och så blev det också.

Det var på svenska lektionen och jag och amanda hade suttit på helspänn hela lektionen pga att vi visste att peace and lov skulle släppa en av deras headlineartister idag. Tar iaf upp mobil och när jag läst klart sjukter jag bak stolen och hoppar upp och bara skriker "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!".. Resten av klassen tittar på mig som om jag var sjuk i huvudet. "KINGS OF LEON KOMMER TILL PEACE AND LOVE!!!!!"
Sätter mig på stolen och det börja sakta men säkert tåras i mina ögon. Så resten av lektionen sitter jag gråtandes och skakar samtidigt som jag inte kan sluta le och skratta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar