fredag 21 november 2008

Alltså fyfan.
Jag vaknade i morse och hade ett öga som en pingisboll. Har legat med gurkskivor på ögonen, och det hjälpte ytterst lite.. men blev iaf lite bättre.
meen aahja.
Jag börjar 08;30 idag och missar första bussen som går 07;36, missar också bussen som går 08;06 OCH 08;36. Så nu satsar jag på 09;06 bussen.

Så himla surt var det, var en minut ifrån bussen och så ser jag hur den glider förbi mig.
Jävlar säger jag bara, då var jag inte särskilt happy!

Glömde nämna om gårdagen!!!
Blev så jävla lycklig!!
Först blev jag lycklig för att jag vet att jag fick G på idrottsprovet så Daniel/David? fick en feting kram av mig.
På utvecklingssamtalet så gick det bara fint.
Sevnska läraren hade skrivit ; Skriver bra och seriöst. Många plus i kanten. Fortsätt så.
GISSA OM JAG BLEV LYCKLIG!!
Så jävla lycklig blev jag. Helt galet. Sen var det i två andra ämnen som dom tyckte att jag kunde satsa lite till på så kan jag nå ett högre betyg. FAN. Ja så säger jag nu, så galet glad blev jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar