tisdag 11 november 2008

Godmorgon och över till igår.

Igår var en såndär jobbig dag.
Var i bageriet hela jävla dan men tro fan att städningen tar 70minuter, ja hela en timma och 10 minuter. Det är fan galet. Jag var inte glad dom sista 20min kan jag ju säga.
UUsssch.

Men men. Vi slutade tjugo i fyra och jag han med fyra bussen hem. Duktig som jag var pluggade jag hela vägen från kampenhof och hem.
Var inte hemma fören kvart i fem. Sånt gör mig förbannad.

Jag slängde mig in genom dörren och var pissblöt på mindre än en minut!
Jag käk mat - pasta, kyckling och sallad.

Men medans jag värmde maten skyndade jag mig till telefonen för att ringa min lilla elin,. och det var okej.

Jaja.. sen pluggade jag lite till, satt vid datorn, njöt av musik och sen körde pappa mig till friskis så jag fick träna.
Det var galet hur kul, skönt och underbart det var att träna igår. Sån otroligt skön känsla och så jävla kul!
Vet inte varför, kan ha varit för trolleriet, tranen eller "åsa", jag vet faktiskt inte riktigt.

Pappa stod och väntade utanför när jag var klar så vi kunde åka hem.
Väl hemma slängde kjag mig i soffan, kollad matakuten och sen raka vägen in till duschen.

Klockan blev mycket och jag gick och la mig, för att plugga ännu mer!


Nu är det iaf ny dag - chanser för nya händelser. Tror dock att denna dagen inte blir det.

Dett blev en onödigt lång text med massa onödig fakta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar