torsdag 13 november 2008

jag älskar dig, Elsie-Marie

Idag blev jag lycklig igen. Men inte för att jag fick köpt mig kent boken.
Anledningen denna gången var såhär;

Vi slutade en timma tidigare idag och fick hemuppgifter, jag satt kavar en timma i skolan och jobbade på. Blev klar med den man skulle bli klar med, han börja med en tankekarta kring lmk.
Men iaf. I slutet på lektionen så pratade jag med Elsie-Marie (sv & eng läraren) om engelskan.
Berättade för henne att jag tyckte det var jobbigt att hänga med och bad därför efter lättare material, bok och stenciler. Men då, ja dåå blev jag lite glad och varm inombords när hon säger att hon tycker det funkar bra och att jag hänger med. Hon blev också väldigt förvånad när hon hade läst i papper från förra skolan att jag fått extra mycket hjälp i engelskan för det var inget hon kunde tänkt sig.
men men, då sa jag att jag blev gland att höra det och att hon gärna får säga till så fort hon ärker att det går sämre för mig så jag kan rätta till det, annars orkar jag inte om det tar för lång tid.
Ja det skulle hon självklart göra men tyckte att om jag fortsätter såhär har jag G, och jag strävar ju inte efter mer än G i ngengelska så jag är as nöjd.

Men nuuuu, nu kommer det bästa av allt. Svenskan!

Mitt upp bland allt prat om engelskan börjar hon prata om svenskan, jag blev lite rädd . Trodde det var någonting negativt. Men det hon sa gjorde fan min dag, nej, mer än min dag kanske till och med mina tre år!!! DET NI!!
Hon sa att det gick SKIT BRAA !! Gissa om jag fick ett brätt okej smile?? klart att jag fick!!
Hon tyckte att texten jag hade skrivit var jätte bra och ooooch hon tyckte att jag lätt skulle sattsa på mer än G i svensk!! OJOJOOOJJJJ!! Hon sa också att det inte skulle vara svårt för mig, att det bara krävdes liiit liiiite!!!

JAG ÄLSKAR ELSIE-MARIE !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar