onsdag 26 augusti 2009

DET LÖSER SIG

Skulle egentligen stressat iväg till bussen för kanske.. 15 minuter sedan. Men här sitter jag helt lugn.
Varför?
Fick ett gulligt samtal av pappa som var på jobbet och skulle hem för att hämta lite grejer och erbjöd sig att köra mig till skolan, TACK.
TACK för att jag slipper springa till bussen som ligger en minut utanför mitt hus,
Tack för att jag slipper missa den och gå till en annan busshållplats och vänta där i tio minuter. Tack för att jag slipper gå från kampenhof och upp till agneberg och TACK för att jag slipper de här otroligt fulla bussarna.


Imorgon har jag dans i 120 minuter på morgonen inne på sinclair och jag är nervös! Vet inte hur jag hittar där. Ååh. Varför kunde inte dansen vara i agnebergshallen ist?
Vill inte ensam gå där till dansen. Men det löser sig, det göt det alltid.
Antingen går jag med elin som kan skolan eller så får dom i klasen hjälpa mig och efter det får dom leta upp deras sal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar