söndag 16 augusti 2009

FILMKVÄLL OSV.

I fredags blev det filmkväll hos emelie i ljungskile med amanda, amanda, therese, jessica, katrina och några pojkar.
Var mysigt att träffa flickorna igen och känns skönt att snart träffa dom lite mer än vad man gjort under sommarlovet.
Blev en lång mysig dag/kväll/natt i ljungskile och jag somnade underbart skönt när jag kom hem.



Idag har jag fixat mig en ny kalender/almnacka och skrivit på papper om vad jag ska skick tillbaka till H&M.
Så nu när jag ska skicka tillbaka massa (få pengar tillbaka) funderar jag på att köpa nya skor och lite nya trosor från nelly. Eller kanske bara spara dom? Kanske köpa lite aktier? vi får väl se.



Tycker detta sommarlovet har gått fort, har svårt att förstå att det faktiskt är sommarlovet som har passerat nu. Känns som jag fortfarande väntar på att det ska börja, på att allt ska hända. Men det som skulle ända har redan hänt och nu är det slut.
Nästa år ska jag försöka att inte göra samma misstag - vänta. Ska försöka njuta som fan, av mitt sista sommarlov.


Emelie, tack för att du kommer gå med oss i två år till snygging.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar