lördag 8 augusti 2009

ONS - FRE

I tisdags åkte jag och min bror med mamma och pappa till stugan och vi blev hemkörda igår.


onsdag åkte vi ut med båten till Pelles rökeri, "lilla hunden", tillsammans med Gunnar.
Fick mig en härlig bonnebränna med tanke på att jag hade t-tröja på mig.
Vi försökte också på oss att fiska lite makrill men fick bara alger och annat bottennapp.
När vi kom hem från båtturen som hade varat hela dagen var det bara att packa ihop vårat grillkött, byta om och sminka sig för att sen gå upp till gunnar och ha en härlig grillkväll.




Torsdagen tillbringade vi nere på stranden och såg när Pia och Ulla åkte vattenskidor.
Pia är en riktig naturbegåvning när det gäller att åka vattenskidor, ojojojj så länge hon åkte.
Ulla är inte så dålig hon heller i och med att hon har klarat att åka med bara en skida.
Efter stranden satt jag och målade, lekte och tog kort med mina småkusiner Alexandra Gabriella och Oliver.
När det blev kväll gick vi ner till stranden och mötte upp Ulla, Ullas Pelle, Deras två barn och Ullas mamma. Gittan och hennes Arne, Gittans dotter Åsa med hennes respektive. Gunnar, Lars och hans respektive.
Vi började frilla så fort vi kon ner vid sju(?) tiden och vissa av oss satt och pratade in på småtimmarna.




Igår alltså i fredags blev jag och min bror hemkörda av pappa.
Jag hoppade in i duschen och sen gjorde jag mig i ordning innan jag åkte in till stan för att fira Elin som blev 17 igår.
Efter ett tag gick jag, Johanna och Elin ner till hamnen för att invänta Angelica innan vi tågade vidare hem till Theres där och Moa var. Vi blev bjudna på en välkomstdrink och tårta.
Det blev dans, fylla, musik, en tripp på stan med härlig tjejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar