onsdag 26 augusti 2009

KÖTT

Jag är så trött på kött så fruktansvärt trött på det.
Har styckat och fixat med kött två dagar i rad och jag är trött.
Det är bara kött och jag skär i det.

Inte för att jag bryr mig speciellt mycket men det känns på något sätt jobbigt att skär i kött om man Tänker på vad man faktiskt gör.
Men jag brukar vara bäst på att inte tänka så jag fortsätter med det jag är bäst på.



Ska nog göra en beställning från nelly imorgon (om mina pengar har kommit) och skaffa lite nya underkläder.



Funderar på att gå och lägga mig snart, saknar näsatan ord för hur trött jag är.


Och en sak till, jag vill träna, vill vill viiiill!! Har inte tränat sen förra tisdagen, varför?
Jag är lat och sjuk. Fan.
På söndag ska jag vara frisk och då ska jag träna och sen ska jag fortsätta vara frisk och komma igång värre än någonsin med den jävla träningen. Nu vill jag se resultat, jag VILL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar