lördag 15 januari 2011

145

Har nog egentligen ingenting att skriva så kan ju passa på att berätta om min dag.

Gick upp cirkus 06:50 för att äta/göra mig i ordning osv innan det var dags att dra sig mot jobbet som flöt på riktigt bra idag, känns som jag kommer in i det bättre och bättre vilket känns så jävla BRA!! :D

Efter jobbet kom pappa och hämtade mig och vi åkte upp till hans jobb där jag fick övningsköra (Första gången!!) i typ.. 20-30min. Det vi tränade? Typ starta bilen köra 10meter bromsa, starta köra, bromsa, starta osv. Sen fick jag iaf köra två varv (sammanlagt) runt verkstaden. Har iaf fått lära mig hur man lägger in backen få så bort jag inte fick starta på bilen första eller andra gången stod jag bara och sladda och kom inte därifrån.

Dagens planer är att bli klar med arbetet som ska redovisas på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar