tisdag 11 januari 2011

Godnatt

Heeeeeeej. Eller godkväll. Godkväll låter bra, eller?

Såå hur mycket tror ni jag har hunnit göra då? Några gissningar? Nej, trodde väl det.

Har iaf suttit med projektarbetet från typ.. 17? till nu!! Har iaf kommit igång med det. Har också tagit bort mitt gröna nagellack från i onsdags och fått ut pappret till lektionen imorgon. Och nu ska jag gå till badrummet och raka mina ben meen, har inte hänt än så får väl se om det blir av men det är vad jag strävar efter. Hade tänkt att dra till gymmet imorgon och då är det ju inte så jävla mys att vara hårig. Eller, det kanske ni tycker? Nej, precis.. trodde väl de.

JAJA.. Godnatt... noooooooooot.

åååh.. vände nyss på huvudet på sängen och ser en enorm hög med rena kläder ligga där som bara väntar på att hamna på rätt plats, orkar fan inte.

Kom nyss på en kalsbra sak.. Jag stekte bannkakor förut då jag var hemkommen från skolan som jag inte ätit (eller någon annan heller för den delen) och jävla gott det ska bli med pannkakor till frukost imorgon. Haha, faktiskt därför jag gjorde dom, för att ha till frukost imorgon alltså.

Detta håller inte. Är så djävulsk trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar