tisdag 11 januari 2011

149

Just nu - väldigt skoltrött och skriver på mitt projektarbete.

Känns verkligen som jag inte kommit någonstans alls och känner mig jävligt stressad över det även om vi har till i maj på oss??

Finns så mycket jag borde göra som typ.
Ta bort mitt nagellack.
Raka benen.
Skriva om alla namn på cigg (till jobbet) så jag slipper skriva alla namn när jag räknar de.
Börja skriva på försäljning och service arbetet som ska redovisas på måndag, ett 5min långt tal om varför man bör köpa fairtrade choklad, men framförallt fairtrade märkta produkter över lag.
Göra en uppgift i projekt och företagande som förvisso är till tisdag, men skönt att få det gjort på en gång.
Lyssna på mentalträning som just nu handlar om självbildskänsla.
Göra den andra uppgiften i mental träning, nämligen ringa in ord som stämmer in på mig och välja ett av dessa ord att berätta för klassen.
Leta upp ... vad det nu var till en lektion imorgon.
Komma någon jävla stans med projektarbetet.

Samtidigt som jag ska orka med jobbet. Och träning. Och vänner. Just nu känns det skönt att inte ha pojkvän, skulle ta musten ur mig om jag skulle vara tvungen att hinna med mer nu.

Känns så jävla skönt att trean närmar sig sitt slut, jag är så jävla värd studenten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar