söndag 9 januari 2011

151

Hej på er :)

I lördags begav jag mig alltså till ljungskile och Thorsén.
Hon kom och hämtade mig på stationen och sen åkte vi hem till henne så jag fick lite snygga ridkläder på mig och sen åkte vi till stallet. Om man ska sammanfatta det hela gick det ganska bra för att vara första gången, jag satt kvar på hästen och det var mitt mål.
Thorsén när hon rider hennes häst koko =)

När vi var klara i stallet åkte vi tillbaka hem till Thorsén där vi fixa till oss lite innan vi skulle åka till stan och käka pizza.
Planerna ändrades då västtrafik bestämde sig för att ställa in alla bussar (tanken vare att ta oss till torp). Men som tur var har jag en snälla pappa så han åkte in till stan och körde oss till torp.

Thorsén gjorde några riktiga kap och jag hittade äntligen en halsduk och efter vår lilla runda på torp gick till mcdonalds och sen körde pappa emelie till tåget :).

Idag har jag däremot inte gjort mycket alls, låg kvar i sängen i lera timmar innan jag orkade gå upp, tror jag gick upp runt 16 tiden idag. Fastande iaf framför tv;en och dokumentären auschwitz som är 4h 45min lång. När jag väl kom upp ur sängen och hade ätit middag började jag städa i rummet och bäddade rent sängen och sen till kvällen gjorde jag och mamma rulltårta och jag och pappa fixade frukterna som vi hade till, mango, kiwi och passionsfrukt.

Att skolan börjar imorgon känns inte helt okej.. Skulle vara skönt med några dagar till ledigt.
Så här ser vårat schema ut nu.


Just det, igår kväll bestämde sig snön på vårat tak att glida av och lägga sig utanför dörren. Så igår kväll blev det snöskottning med mammsen.



Nu ska jag gå och lägga mig och se klart dokumentären om auschwitz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar