lördag 4 juli 2009

3 JULI

Igår blev det en eftermiddag med elin och öl på balkongen.
Vi kollade lite på vad hon skulle ha på sig och planerade lite om morgondagen (idag).
Idag ska vi åka till Strömstad och festa. Planen är att vi ska vara härligt dragna när vi går av tåget i strömstad runt åtta tiden(?) om jag minns rätt.

Jag vet fortfarande inte hur jag ska ha håret, hur jag ska sminka mig, vad jag ska ha för skor, vad jag ska ha på mig, hur mycket jag ska ha med mig att dricka.. ojojoj.. vet inte heller vad jag ska äta? För det måste jag, annars vet jag att kvällen inte slutar bra.
Imorogn kommer både jag och elin vara döda.. Vakna någon stans i strömstad, föröka ta oss hem utan att spy i bussen, klara av byten, trycka på stop knappen i tid.. imorgon vill jag inte leva.



Efter eftermiddagen med elin igår gick jag till skeppsviken där jag skulle möta några från klassen, men ack.
När jag stod där på parkeringen och ringde för att kolla vart dom var "vi är på landbadet".. "du skojjar?"..."nej, du får börja gå" .. "okej."

När jag är en liten bit där ifrån kommer jessica f och amanda o ut från skogen. Jag blev glad, jessica fick bära min alldeles för tunga väska. (har fortfarande ont i axeln efter att ha burit på den).
När vi kom till landbadet möttes vi av amnada a, jessica a, emelie, therese, mattias, johan, en till brud och en eller två till snubbar.
Jag han inte mer än sätta mig ner innan jag öppnade min andra öl för dagen.
Det var en skön känsla. Efter en så lång promenad var jag mer än värd den.
Eftersom jag är en snäll flicka och såg hur dom andra kollade på mig tog jag upp en till ur min alldeles för tunga väska "ni får dela laget runt".

Några spelade fotboll medan jag och några satt och pratade, vi kom in på sex och jag frågade om dom varit med om "förspel" efter sexet.. det blev ganska tyst och pinsamt så vi bestämde oss för att spela volleyboll istället.
Helt ärligt så var vi alla väldigt dåliga så jag satte mig och tog en ny öl. Drack lite, gick tillbaka och spelade, drack lite, gick tillbaka och spelade..

Efter ett tag bestämde vi oss för att dra hem till mattias för att..? ingen aning.
Vid tolv tiden tog jag en buss med amandax2 hem.

Väl hemma stod en fin jordgubbstårta och väntade på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar