lördag 11 juli 2009

RESFEBER..?

Nu sitter jag har och har yrat runt i mitt rum i ca.. 40(?) minuter för att få med mig rätt saker till grebbestad imorgon.
Har resfeber.. varför?
Jag är uppe sent och ska sitta på tåget ca 12;13 imorgon.
Har tänkt att jag ska få ut så mycket som möjligt av denna natten så ska göra smörgåsar som jag äter på tåget, sminkar mig på tåget eller när vi kommit till amanda.
Sen blir det nog en bärs och en grogg till frukosten. Bra start. Hoppas Grebbestad bjuder på mycket detta året med, satsar på att inte minnas något, funkat bra förra året.
Nu har jag fått med mig ett par jeans, en tröja och ett par skor, sprit och öl. En öppnar. Hudsalva. Tror jag klarar mig ett dygn i grebbestad.. blir man tillräckligt full klarar man det mesta.


Batterierna ligger på laddning, lika så min mp3 och min mobil.
Snart ska jag krypa ner i sängen.. om si sådär.. en timma? 40 minuter?
Vet inte när mina mjukisbyxor är klara i tvättmaskinen.. åker inte utan dom!

Funderar på om jag ska förbereda min frukost inför morgondagen så jag kan sova lite längre.. kanske kolla om vi har något bröd eller om jag måste ta från frysen..

Nej, nu måste jag lugna mig, blir alldeles svettig av det här.. tror att någonting kommer skita sig imorgon.. känner det verkligen i mig.. fuck.


Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar