fredag 17 juli 2009

SVENSKA HJÄRTAN

Idag åkte jag med min bror till högskolan där han ska börja nu i höst. Var ganska intressant, ganska segt.. ja, lite blandade känslor där.


Efter det åkte vi vidare till junkyard där jag skaffa mig ett par brillizar för 149.. ljög, dom var på rea, fick dom för 162kr.
Blev inte dom jag ville ha men, dom duger, svart bågar och blått glas, skulle velat ha det i svart också med dom var slut.


Funderar på att åka till Smögen och kolla i affären där, den ska tydligen var mycket större. I Trollhättan var den otroligt liten, verkligen liten.


Till helgen, kanske imorgon, så ska min moster komma och hjälpa mig upp med mina tavelhyllor.
Har inte bestämt mig än om jag ska ha två stycken i samma höjd så det blir som en lång eller om jag ska ha trestycken i olika höjder.. tåls att tänka på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar