torsdag 9 juli 2009

GODMORGON

Igår fyllde Gunnar (pappas farbror) 78år.
Tanken var att jag skulle följa med, men det slutade med att jag stannade hemma för enligt mamma och pappa så såg jag slampig ut.. Synd för jag ville dit och träffa gunnar och alla som man nästan aldrig träffar och så..aja

Om en stund ska jag in till stan för ska vara hos frisören klockan ett.


Herregud.. imorgon är det redan fredag=grebbestad, har dock inte bestämt mig än om jag ska dit eller ej.



Vaknade imorse och va svinigt hungrig.
Gick in i duschen och sen började jag torka håret. Kom på att jag inte ätit än och har nu gjort en fet fruktsallad.. Det skumma är att jag blev mätt på en gång.. är fortfarande hungrig men det tar verkligen emot att äta en fruktsallad så här när man är nyvaken.

Nu ska jag fixa någonting annat ätt ät.. ekströms jordgubbskräm men kall mjölk.


Efter frisören blir det gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar