onsdag 1 juli 2009

AMANDA THÅSTRÖM ANNA IMORGON

Imorgon åker jag och amanda äntligen till göteborg.
Ska bli så jävla underbart att se min thåström, anna och amnada! Har inte träffat henne sen skolavslutningen så jag hoppas att hon har en massa roligt att berätta för mig.



Vi ska ta tåget som går 15;09 så vi är där 16;22.
Insläppet är 17;00 och konserten börjar 18;30 - 23;00.
Innan vi går till Trädgårdsföreningen (där konserten hålls) kommer vi antagligen slinka oss in på macdonalds och ta med oss något gott att ät innan det börjar.

Är verkligen viktigt det där men att äta och dricka ordentligt nu när det är så varmt. Mat har jag inga problem med att få i mig, är värre med vätskan vilket jag inte märker av så mycket de andra årstiderna; men nu när sommaren och värmen är här märker jag tydligt hur jag inte orkar men att njuta av det.



Borde nog gå och lägga mig snart med tanke på att jag ska iväg imorgon och ha sjukt kul.



För övrigt saknar jag elin
som jag inte träffat sen.. ?
Ska bli kul att se henne igen på fredag eller lördag.


Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar