lördag 25 oktober 2008

En fredags kväll

Kom nyss hem från en skön fredags kväll.
Drog på fest med Elin (som jag gjorde mig iåådrning med) klockan elva.
groggade kvällen fram till två(?)

Hamnade faktiskt på ett soft ställe men sköna folk upp på Tureborg.
Jag och Tomas körde ett typ av spel. Man håller i en "joystick" och får stötar, tycärr förlorade jag både mot honom och Elin.

Festen dog efter ett tag och Tomas körde oss hem vilket var väldigt skönt och väldigt snält.
nu sitter jag hemma och har precis tagit bort mitt smink och tagit ut alla hårspännen i håret.
Nu vill jag bara däcka skönt och sova gott, kanske drömma en söt dröm.

Och på tala om drömmar drömde jag nog den bästa drömmen inatt, det var nämligen såhär:
Jag var på mac donald´s och vipps. ETT HÅRSTRÅ, i min hamburgare. Jag gick fram till kassan och klagade. Dom blev helt till sig och visste dinte vad dom skulle göra, men helt plötskigt sa dom att dom skulle ge mig ett årskort hos dom.
Ja, det ät lika bra som det låter. Jag får köpa hur mcket som helst gatis under ett helt år.
Var ganska deprimerad när jag vaknade och insåg att jag inte hade ett årskort på mac donalds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar