måndag 27 oktober 2008

glömde nämna att min bror fyller år idag och både han och jag fick en trisslott var.
Vi bestämde oss för att dela om vi vann över 200kronor för att jag blir så avundsjuk.
Jesper började skrapa, men vann dock inget MEN då, ja dååå såg jag med häpnad vad jag vunnit. Hela jävla 75 kronor.
Men sen tänkte jag, vadfan ska jag med 75kronor till, spara? till vaddå? och 75 spänn liksom, det är ju typ ingenting. Sen tänkte jag vidare, orkar jag ens hämta ut vinsten? Så jag sa till min bror att han kunde få köpa en för 70 kronor men då fick han hämta ut vinsten själv, men det ville han inte. Jag sänkte till 65 men fan heller, inte ens det dög. Jag menar, jag säljer en sak som är värd 75kronor för 65kronor, han vinner ändå 10 kronor på min affär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar