söndag 26 oktober 2008


Idag (igår natt) ändrades tiden till vintertid vilket innebär att klockan ska bakåt en timma.
Usch det får mig verkligen att börja tänka att vintern är här vilket jag inte gillar. Det är kallt, blåsigt, regnigt, och kanske snö. Både kläderna, håret, sminket och humöret förstörs.
Höst och vinter är väl ändå dom årstiderna man är som fulast?

F.ö. så firade vi min storebrors 19års dag igår med familjen, moster och hennes ex sambo. Det började med att pappa bjöd på en drink och lite prat. Jag tröttnade ganska fort och tvingade Rafael att spela poker tills det att vi skulle äta fondue och sen blev det poker med pappa och rafael tills vi skulle äta tårta och svensson sevnsson började.

Dom andra fortastte dricka och när jag kom ner från mitt tv;e tittande satt dom här nera och hade jupa fylle diskutioner och skulle dricka slibovitz.
Jag bestämde mig för att borsta tänderna och gå och lägga mig, så kul hade jag igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar