lördag 25 oktober 2008

God morgon eller något

Jag vaknade i morse, öppnade ögonen och hann knappt vända mig innan jag kände huvudvärken och illamåendet. Jag tänkte att jag kunde ligga kvar ett tag. Men efter drygt en timma kanske så bestämde jag mig för att göra någonting åt saken.

Jag reste mig upp från sängen för att sen ta mig till min byrå och tog mina vit string, min röda bh med svart spetts och min röda morgonrock från Kina/Japan(?). Jag begav mig mot badrummet för att ta en uppfriskande dusch.
När jag kom ut från duschen tog min resa mig till köket där jag hällde upp en tallrik med fil, müsli och gick in i mitt rum för att torka hårt.

Nu några timmar senare inser jag att det är en perfekt dag för att rensa i min bokhylla och alla lådor där i. Så ja, jag tänkte faktiskt börja direkt och med det sätta på en bra skiva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar