tisdag 1 september 2009

ALLT OM HELA MIN DAG,?

Vilken dag det har varit.


Har stått upp från halv nio till halv fyra och efter det blev det gymmet från tjugo i fyra till halv sex OCH efter det kom lotta och hämtade mig för då skulle vi till spin 75.


ÄR HELT SLUT i mina ben och fötter, tar verkligen på en att stå upp i så många timmar.



Idag fick jag ett utbrott på våran lärare eftersom informationen till oss i klassen har varit riktigt dålig nu.
MEN det blev bra, det är som han säger, du kan bli förbannad och visa det och sen är det lugnt, och det stämmer, i de flesta fall.


Idag kom min beställning från nelly, ÄNTLIGEN nya underkläder. Kanske blir till att inviga dom.. imorogn? eller till helgen? Eller på torsdag så alla i klassen får se dom (har idrott då).



Känner mig lite som tre år nu MEN JAG HAR FÅTT EN TAND!! En ny tand. Den håller på att krypa sig upp, inte helt smärtfritt men.. EN NY TAND!
En tand rikare än jag var innan denna...
Får se hur lånmg tid det tar för den att växa klart.. heter det växa klart? Att en tan växer klart? Låter konstigt, men kan mycket väl stämma som ostämma.


Kom hem runt åtta tiden och hopplade mig in i duschen för att sen fixa min sallad som jag ska ha med mig till gustavsbergs-dagen imorgon, därav mitt utbrott på läraren.


Nej är verkligen helt slut nu.. skulle egentligen vilja ringa till min flickvän och kolla med henne hur hennes dag har varit men måste verkligen gå och lägga mig nu.


Blir en lång och jävlig dag imorgon.


Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar