tisdag 15 september 2009

LEKA MED DÖDEN

Igår hade vi som sagt prov inom kallkök, tror det gick jäkligt bra.
Igår var jag också sjukt glad och positiv och rolig och allting som jag vill vara.


Idag har det varit skit.
Vaknade ch hade mensvärk. Satte mig ner och det kändes som jag skulle sprängas, gjorde så jävulskt ont.
Har varit förbanna/sur/tråkig och negativ idag, så som jag inte vill vara.

Var iaf på "leka med döden" idag.
Är en "uppföljare" till "dont drink and drive".

Var riktigt känslig. Kul emellan åt att göra rollspelen men ändå.. läskigt.
Att veta att det hänt (änder och kommer fortsätta att hända) och att vi bara leker med det och skrattar.

Sista delen under föreläsningen (som var två timmar) fick vi se ett filmklipp en en kille som pratade.
Han berättade om en olycka han var men om, han körde ihjäl sin kompis. Kompisen låg fastklämd i bilen och skrek att dom inte skulle lämna henne ensam, hon dog i lågorna.
Det sista han sa var "Ni har nyss gjort ett rollspel som för er är en lek, för mig hände det." och där brast det för mig. Kände hur tårarna kom och där slutade föreläsningen.
När jag samlade ihop mina saker kom hon som hade hållit i föreläsningen fram till mig och frågade hur det gick med mig och då brast det totalt. Kunde inte få stopp på tårarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar