måndag 21 september 2009

MÅNDAG

Vilken sön dag det har varit idag. Den har bara runnit iväg.

Började med svenska B där vi håller på om grekiska gudar i 50min.
Vi hade kallkök i dag då vi gjorde laxbakelser.
Och vi hade naturkunskap A där vi mest sitter och diskuterar olika viktiga och mindre viktiga saker.

Efter det drog jag mig till gymmet, UNDERBART.
Känner mig fan duktig, har inte varit där på två eller tre veckor.. så det var verkligen på tiden. Drog mig en solning också, kände att jag behövde lite färg igen.

När jag och pappa kom hem från gymmet stod middagen på bordet, lövbiff och klyftpotatis. Mumms, tack mamma!


Klockan är snart sex och jag har inte hunnit med någonting efter skolan.

Har sagt det här väldigt många gånger nu MEN jag måste städa. Det ser.. inte okej ut.
Måste också läsa, boken ska vara klar nästa vecka och jag har fortfarande halva boken kvar att läsa.


Men isf för att varken städa eller lösa sitter jag här vid datorn och klickar runt eller kollar på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar