torsdag 17 september 2009

TRÄNING OCH SÅ

Blev spin idag, sköönt!
Känns som jag lagt på mig lite, men det är kanske bara psykiskt?
Vill inte ens ha det som en fråga..

Känns iaf bra att få ha tränat, känner sig lite renare.
Funderar på att köra på gymmet hårt nu när lotta åker till grekland i en vecka om en vecka.
Har skippat gymmet nu i två veckor, anledningen är att det bara känns jobbigt och tungt. Har helt enkelt tappat lusten lite till gymmet, anledningen till det - märker fan inget resultat.
Blir förbannad när jag jobbat så jävla hårt för det.
Tränade som ett jävla as förra året hela året.
2-7 gånger i vecka, aldrig mindre än en gång i veckan, oftast 3-5dagar i veckan.
Och nu har jag tappat det helt. FAN.
Känns som det inte hände någonting med mig under det året. Gav så mycket och fick så lite. Trött på att lägga ner så mycket timmar på träningen när man inte märker någon skillnad.
Jag tränar för att få resultat, förbättra mig, mer styrka, mer kondition och ändra min kropp, det ända som hände är.. inget. Jag blir bara inet fet. Håller kroppen som den är och jag vill inte ha den som den är.
Vad ska man göra då?
Kan knappt få in mer träning och behöver ju vilan också..
Funderar på att gå till kostrådgivaren på gymmet och prata lite med min personliga tränare.
Vi får se, hoppas suget kommer tillbaka, annars är det bara att göra det ändå för nu jävlar vill jag ha förändring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar