söndag 20 september 2009

TRÄNA SÅ DU SPYR

Är sådär härligt skakis och yr efter spinpasset fortfarande!
Fan vad skönt det är.
Fick även svälja min spya som var på god väg att komma upp under slutet av passet.
Träna tills du spyr.. eller iaf nästan, det är något att gå efter.

Mår riktigt bra i kroppen nu, känner mig lite lättar, lite renare och lite snyggare.

Ikväll ska jag sova i en nybäddad säng, fan vad skönt, känns som evigheter sen jag bytte lakan.


Känns riktigt tråkigt att helgen är över, är inte redo att komma tillbaka till skolan.

Borde egentligen inte träna imorgon eftersom jag kört slut på mig så förbannat bra idag, men det skiter jag i. Imorgon får det fan bli gymmet direkt efter skolan.

Nu ska jag försöka komma igång igen, min kropp mådde så mycket bättre förra året.

Har blivit så slapp nu om jag jämför med hur jag tränade förra året.

Nu får jag helt enkelt försöka ta nya tag även om det inte alltid är kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar