onsdag 2 september 2009

PUSS

Tänkte nyss skriva ett inlägg här i min lilla okända blogg om att jag skulle krypa mig till kojs och sova.. Inser dock att klockan inte ens har blivit barnet än..

Blev iaf ett inlägg även om det inte blev ett "godnatt, vi hörs imorgon alla faaanz!!" inlägg.


Idag hade jag verkligen verkligen tänkt läsa i min bok meen fastnade med skriveriet (vi ska analysera, diskutera, tänka och tycka om allt i boken och såklart, skriva ner detta och lämna in till lärarinnan.)
Jag satt i ca 20 minuter och skrev om en händelse och sen satt jag väll ytterliggare i tjugo minuter och funderade på hur jag ska formulera det sistnämnda om mina tankar och åsikter så det på något sätt hänger ihop.


Har oftast svårt för det, att få ett bra sammanhang, blir oftast mycket upprepningar och ett kort slut som slutar alldeles för tidigt för att jag inte kommer på hur jag ska formulera mig.


Jag ska iaf försöka mig på att få ner det sista innan jag går och lägger mig + att jag måste läsa i boken också.
Ja, jag måste annars hinner jag inte läsa ut den.
Svenne heter den, boken alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar