fredag 8 januari 2010

DANIEL

Tror jag är hungrig.. vi åt tacos förut.. kanske kan plocka ihop lite från det?

BTW. Har glömt berätta en grej. En jävligt tråkig sak måste jag fan säga.
Jag gillar de flesta läraren vi har och våran idrottslärare (daniel) jag bara älskar honom. MEN nu är han pappa ledig IGEN.
Han var det förra året också, just på den dan han hade oss och nu gör han det igen, jag förstår inte.
Det är tråkigt, tråkigt som fan när det finns bra lärare och dom ersätts med vikarier.
Nu har vi fått en tjej som heter katrina? katarina? kristina? ja va fan det nu va? tror henne namn började på k och slutade på e men kommer inte på något sånt namn nu.

IAF, vi ska ha henne i ett helt jävla ½år, alldeles för länge. Tänk om hon sänker mitt betyg. Hon har inte sätt någonting av det jag gjort på 1½ år och på ett ½ kanske mitt fina betyg sänks? Jag vill inte låta det hända.
Men en grej som är bra.. jag tror hon gillar mig och amanda, vi fick den känslan idag då vi gick därifrån. Att lärare gillar en är fan A och O i ens betyg.
Men iaf, varför älskar jag daniel? JO för vi pratar med varandra. Jag och amanda skulle skryta som fan med att vi ska på thåström om mindre än en månad och dagen efter det (skulle vi egentligen haft honom men han är ju ledig) skulle han frågat hur det var osv och vi skulle få berätta vilken låt som han försvann i, vilka låtar vi grät till och han skulle förstå!
Jag skulle också skryta om att jag ska se kent men vet inte alls om jag vill eftersom jag knappt lyssnat på någonting som har med kent att göra sen deras senaste skiva kom ut.
Iaf, jag kommer sakna min lilla daniel. Får väl mejla honom och berätta det senaste inom mina nya konserupplevelser/förväntningar.

herregud, ett helt inlägg om våran idrottslärare, varför?
Jo för han är så jävla bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar