lördag 23 januari 2010

lite snabbt sådär

Uppdataread nästan ingenting i torsdags och absolut ingenting igår men antar att det beror på att det inte händer så jävla mycket.

Det gick bra hos tandis och salladen var god.



Igår gick jag upp tidigt för att åka in till skolan och göra ett prov som jag visste att jag inte skulel göra. Satt med läroboken för att hitta svaren. Jag komme nämligen få ig i kursen men läraren (och även jag) tycker att det är bra om jag är med så mycket som möjligt eftersom jag kanske kommer göra om kursen om några veckor.

På idrotten hade vi friskis och svettis pass, helt underbart att köra igenom hela kroppen. Strax efter det gick jag till gymmet och körde ben och lite snabbt armar/mage men hade inte så mycket ork kvar efter friskis passet som jag gjorde 30minuter innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar