onsdag 13 januari 2010

Fram och tillbaka.

Jag känner mig dålig, jag har inte läst mer i boken och jag som verkligen hade bestämt mig för att bara gör det!

När jag var påväg ner mot gymmet idag efter skolan träffade jag på min min matte lärare som jag hade förra året.
Vi pratade lite och herregud(!) vilka bra lärare vi har. Vilket bra samarbete/kontakt dom har! Kan inte minnas vad det var hon sa men ojj vilken bra lärargrupp.

Efter gymmet när jag och pappa kom hem skulle jag låsa upp dörren men det visade sig att jag inte hade någon nyckel (iaf den) för när jag kollade jackfickna låg nyckeln som är till skåpen på gymmet där. Jag och pappa fick ta bilen tillbaka till stan så jag fick hämta ut min grejer.

Elin (och alla andra) hoppas du/ni har det bra.

Tror jag avslutar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar